Czy erekcja to twój problem?

Jeśli tak, to koniecznie przeczytaj ten tekst. Dowiesz się z niego dlaczego twoja erekcja szwankuje i co zrobić, by sytuacja uległa zmianie. Zaczniemy jednak od uświadomienia ci, że problem z erekcją nie jest tylko twoim kłopotem. Skarży się na niego całkiem spora grupa mężczyzn w różnym wieku. Według statystyk, co szósty Polak narzeka na kłopoty tego rodzaju. Skąd biorą się kłopoty z erekcją? To zależy od wieku. Młodzi mężczyźni do 25 roku życia miewają tego typu problemy choć są młodzi i zdrowi. W ich wypadku erekcja szwankuje z powodów psychicznych. Blokadę erekcji stanowi przede wszystkim długotrwały stres i przeżywane napięcie związane z różnymi sytuacjami życiowymi. Młodzi mężczyźni mają słabą erekcję także z powodu różnorakich lęków. Większość z nich podświadomie boi się, że nie sprawdzi się w roli kochanka, że zostanie ośmieszona lub odrzucona przez partnerkę. U młodych mężczyzn blokadę erekcji stanowi także lęk przed ojcostwem i chorobami przenoszonymi drogą płciową. Z kolei u mężczyzn w wieku średnim za problemy z osiąganiem i utrzymaniem erekcji odpowiada nienajlepszy stan i kondycja układu sercowo naczyniowego. Układ ten stopniowo niszczony jest lub uszkadzany przez zły tryb życia i niewłaściwą dietę. Stan i kondycja naczyń krwionośnych w całym organizmie ma ogromny wpływ na jakość i długość erekcji. Dzieje się tak, ponieważ erekcja polega na dopływie krwi do jamistych ciał znajdujących się w prąciu. Duży, naprężony, sterczący i twardy członek, to ciała jamiste rozkurczone przez krew. Gdy układ krążenia działa słabiej, a krew wolniej krąży po całym ciele, z trudem dociera też do prącia i pojawiają się kłopoty z erekcją. Problemy tego rodzaju stanowią często pierwszy objaw, z którym mężczyźni zgłaszają się do lekarza. Po wywiadzie i badaniach okazuje się, że chorują na cukrzycę, miażdżycę, chorobę wieńcową lub nadciśnienie. Przyczyną problemów z erekcją jest też nadwaga i otyłość.

Szansą na doraźne pokonanie tych problemów są dostępne na rynku środki farmakologiczne. Dwa najpopularniejsze, to Viagra i Kamagra. Środki te są doustne i przyjmuje się je krótko przed współżyciem. Kamagra i Viagra przez kilka godzin intensyfikują ukrwienie prącia, umożliwiając wielokrotny wzwód, ale zawsze tylko w reakcji na pobudzenie seksualne.

Masz problem z erekcją?

Koniecznie zmień dietę! Niezależnie od wieku, w reakcji na przewlekły problem z erekcją, trzeba zastanowić się nad swoimi nawykami żywieniowymi. Być może jest to sygnał, że odżywiasz się nieprawidłowo. Nieprawidłowo, to znaczy z przewagą niezdrowych i szkodliwych pokarmów. Jakie to pokarmy? To pokarmy zawierające cukry proste, węglowodany proste, tłuszcze zwierzęce, dużą ilość soli, utwardzone tłuszcze roślinne, białą mąkę, wzmacniacze smaku, zagęstniki, barwniki itp. W dzisiejszych czasach trudno całkowicie wykluczyć chemię z codziennej diety. Mimo to, warto starać się sięgać po możliwie najbardziej naturalne i zdrowe pokarmy. W trosce o zdrowie i kondycję seksualną trzeba jeść dużo warzyw i owoców. Jedne i drugie zawierają błonnik, który chroni cię przed złym cholesterolem i miażdżycą. Poza tym, zawierają mnóstwo składników podtrzymujących dobry stan i kondycję serca i naczyń krwionośnych. Na dobrą potencję polecane są szczególnie arbuz i owoc awokado. Z warzyw poleca się głównie te strączkowe: fasolkę, groszek, ciecierzycę i soczewicę. Na dobrą erekcję warto posilać się owocami morza, takimi jak krewetki, ostrygi czy małże. Wszystkie bogate są w cynk niezbędny do prawidłowej pracy gruczołów dokrewnych odpowiedzialnych za produkcję testosteronu. Na poprawę erekcji warto jeść produkty pełnoziarniste, które utrzymują naczynia krwionośne w dobrym stanie. Są to: ciemny makaron, ciemny ryż, otręby, płatki i pieczywo. Na erekcję i libido polecane są również orzechy, pestki dyni, migdały i ziarna słonecznika. Wszystkie te produkty zawierają kwasy tłuszczowe chroniące naczynia krwionośne przed złym cholesterolem. W diecie mężczyzny dbającego o erekcję nie powinno zabraknąć jajek. Znajdują się w nich składniki poprawiające potencję i dające mnóstwo energii. Jajka możesz jeść w różnej postaci: gotowane sadzone a także smażone. |Z tym, że jajecznica na boczku i maśle nie będzie już zdrowym posiłkiem. Lepiej przyrządzić ją na zdrowym oleju rzepakowym i dodać brokuły, liście szpinaku, pomidory lub szczypiorek. Dobrej kondycji układu krążenia i dobrej erekcji służą tłuste ryby morskie, takie jak makrela, tuńczyk, halibut i łosoś. Wszystkie one są źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych chroniących układ sercowo naczyniowy przed nadciśnieniem i miażdżycą.

Ruch na poprawę erekcji

Poprawie erekcji służy nie tylko zdrowa dieta, ale i ruch. Nie trzeba ruszać się wyczynowo. Wystarczy ruszać się systematycznie i normalnie. Można spacerować, chodzić po schodach, jeździć na rowerze, pływać, biegać itp. Ruch i wysiłek fizyczny sprzyja uwalnianiu się endorfin czyli tzw. hormonów szczęścia. Poza tym, chroni przed nadwagą i otyłością, którym prawie zawsze towarzyszą problemy z erekcją. Ruch sprzyja zachowaniu serca i układu krążenia w dobrym stanie, co ma ogromny wpływ na jakość i czas trwania erekcji.

Więcej informacji na stronie https://www.aptekakamagra.pl/

Masz problem z erekcją? Zmień dietę!
Sól a impotencja